2. Bundesliga en lager

Bonehead

Well-known member
Osnabrück is wel heel erg weggezakt na een goede start. HSV lijkt nu eens serieus werk te willen maken van promotie.
 

Bonehead

Well-known member
Mijn favoriete Duitse club is al jaren 1.FC Nürnberg, @JMD . Verder heb ik een zwak voor Preußen Münster en SV Meppen. En ik vind het wel leuk dat VFL Osnabrück het goed doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
MSV Duisburg heeft trainer Gino Lettieri ontslagen. Hij was 73 dagen in dienst nadat hij de eerder ontslagen Torsten Lieberknecht opvolgde. Ook de positie van technisch directeur Ivica Grlic staat ter discussie. MSV Duisburg beleeft een dramatisch slecht seizoen en staat onderaan in de 3e liga.
 

JMD

Well-known member
MSV Duisburg heeft trainer Gino Lettieri ontslagen. Hij was 73 dagen in dienst nadat hij de eerder ontslagen Torsten Lieberknecht opvolgde. Ook de positie van technisch directeur Ivica Grlic staat ter discussie. MSV Duisburg beleeft een dramatisch slecht seizoen en staat onderaan in de 3e liga.
Wat is daar in hemelsnaam gebeurd? Goed, dat de BL-jaren niet meer terugkeren voorlopig is bekend, maar Duisburg pendelde de laatste jaren toch vaak tussen 2. en 3. Liga, deed altijd bovenin mee in de 3.Liga als het daar speelde. En dan nu onderaan.
 
Bovenaan