2. Bundesliga en lager

gevegt

Well-known member
Voor aanvang van de wedstrijd Bochum - St. Pauli protesteerden de supporters tegen de bond vanwege de Amerikanisering rondom de wedstrijden. Ze zijn al die commerci?le bende meer dan zat.
 

gevegt

Well-known member
Dank gevegt, dat haalde ik er niet zo 1,2,3 uit.

Als ik goed ge?nformeerd ben waren het kinderen die een soort van theaterstukje opvoerden. Dat stond los van het protest wat eerder was aangekondigd door supporters van alle bvo's.
 

ALenstra

Well-known member
Was toch een mooie openings ceremonie? En de clubs profiteren ook mee met die commercie. Ik begrijp die supporters dus niet zo goed.
 

zwammy

Well-known member
Haha nee dat was geen mooie openingsceremonie :D

Ja, een het scheiB DFB tegen elkaar zingend in de 2e helft. Verder heel veel gefluit.
 

ALenstra

Well-known member
Eerste trainersontslag in de 2e bundesliga is een feit. Erzgebirge Aue heeft Thomas Letsch ontslagen nadat de eerste twee wedstrijden verloren gingen.
 

ALenstra

Well-known member
Na drie speeldagen in de 2e bundesliga heeft degradant Ingolstadt nog steeds nul punten. Ook Greuther F?rth staat nog op nul. En dat terwijl Greuther F?rth nog vier punten nodig heeft om de koppositie van Alemannia Aachen in de eeuwige 2e bundesliga ranglijst over te nemen. Bovenaan de 2e bundesliga staan vijf teams met 7 punten uit 3 wedstrijden. Arminia Bielefeld kan morgen thuis tegen Bochum op 9 uit 3 komen.
 

ALenstra

Well-known member
HSV staat helemaal niet op de eeuwige 2e bundesliga ranglijst. Bayern M?nchen ook niet. De overige 16 bundesligaclubs wel.
 

erka

Well-known member
Vrijdag a.s. Sankt Pauli-FC Groningen :)

Helaas niet in Hamburg maar in Rotenburg. Is 2 uur rijden, misschien toch wel leuk.
 
Bovenaan