2. Bundesliga en lager

erka

Well-known member
St.Pauli-Werder 1-1
Schalke-Heidenheim 3-0

Schalke lijkt op dit moment het best in vorm.

ALenstra

Well-known member
St.Pauli werd een duidelijke penalty ontnomen zag ik in de Sportschau. En Simon scoorde weer eens voor Schalke.

erka

Well-known member
Nürnberg-Darmstadt gisteravond werd 3-1 en vandaag verloor HSV met 1-0 van Holstein Kiel

Schalke 53
Werder 53
St Pauli 52
Darmstadt 51
Nürnberg 49

HSV en Heidenheim nu toch echt afgehaakt denk ik.

Volgende week weer twee toppers Werder-Nürnberg en Darmstadt-Schalke. St Pauli mag op bezoek bij Sandhausen.
Die week daarna is het Schalke-Werder en St. Pauli-Darmstadt.

JMD

Well-known member
De laatste jaren gaf HSV het vaak op het eind weg, dit jaar zijn ze eigenlijk nooit echt heel sterk geweest...

ALenstra

Well-known member
Doelpunt van Holstein Kiel werd trouwens door Kasi Wriedt (ex Willem II) gescoord. Ook Dario Dumic (ex NEC, FC Utrecht en FC Twente) scoorde en wel voor SV Sandhausen in de 2-1 zege tegen Dynamo Dresden.

erka

Well-known member
1-1 dus bij Werder-Nürnberg en Schalke blijft in topvorm.

Na 30 vd 34 ronden
Schalke 56
Werder 54
St. Pauli 53
Darmstadt 51
Nürnberg 50
HSV 48

Volgende week Schalke-Werder!

Batigoal

Well-known member
Spannend zeg! Het was even leuk, maar laat Schalke en Werder (en ook HSV, maar ja...) gelijk weer promoveren.

erka

Well-known member
Uiteraard hoop ik op Werder. Maar het is zo onvoorspelbaar, nog allerminst zeker. Qua uitstraling hoeft Darmstadt niet (en HSV uiteraard ook niet) maar voor de rest vind ik het wel best. Gun het Schalke, Nürnberg en St. Pauli ook.

Abubakari

Well-known member
Uiteraard hoop ik op Werder. Maar het is zo onvoorspelbaar, nog allerminst zeker. Qua uitstraling hoeft Darmstadt niet (en HSV uiteraard ook niet) maar voor de rest vind ik het wel best. Gun het Schalke, Nürnberg en St. Pauli ook.
HSV geen uitstraling? Was sollen wir jetzt beleben?🤨

Bovenaan