2. Bundesliga en lager

erka

Well-known member
En weer gewonnen (y)

Werder 48
Darmstadt 47
St. Pauli 47
Nürnberg 42
HSV 41
Schalke 41

Dat gaat de goede kant op, zo.
 

JMD

Well-known member
Mooi... Laat HaHaHaHaHSV nog maar jaren in de 2.Liga blijven... :p. En Werder natuurlijk weer terug naar de BL, maar dat spreekt voor zich.
En Darmstadt in de BL zou mooi zijn, hebben volgens mij nog nooit BL gespeeld (maar kan het mis hebben) en St Pauli wel in de BL en HSV niet zou natuurlijk helemaal briljant zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Mooi... Laat HaHaHaHaHSV nog maar jaren in de 2.Liga blijven... :p. En Werder natuurlijk weer terug naar de BL, maar dat spreekt voor zich.
En Darmstadt in de BL zou mooi zijn, hebben volgens mij nog nooit BL gespeeld (maar kan het mis hebben) en St Pauli wel in de BL en HSV niet zou natuurlijk helemaal briljant zijn.
Niet heel lang geleden nog. Maar daar mis je niet heel veel aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Schalke heeft maar weer eens een trainer ontslagen.

En de club heeft binnen 3 dagen na het verbreken van de banden met Gazprom alweer een nieuwe hoofdsponsor gevonden.
 

Maasveld

Well-known member
En de club heeft binnen 3 dagen na het verbreken van de banden met Gazprom alweer een nieuwe hoofdsponsor gegevonden.
Vivawest, voorheen sponsor van Dortmund. Dortmund (in de persoon van Watzke geloof ik) heeft het contact tussen de twee partijen ook gelegd.
 

ALenstra

Well-known member
Ex speler en huidige assistent trainer Mike Büskens zal voorlopig de taak van hoofdtrainer op zich nemen bij Schalke 04.
 

erka

Well-known member
Darmstadt en St Pauli gelijk, maar Werder verliest bij Heidenheim. HSV uitgesteld en Nürnberg en Schalke moeten nog. Wat wordt dit een spannend slot.
 
Bovenaan