Klootzak!En gewonnen. Mooi zo.
Klootzak!
En jij ook BH!
Niet heel lang geleden nog. Maar daar mis je niet heel veel aan.Mooi... Laat HaHaHaHaHSV nog maar jaren in de 2.Liga blijven... . En Werder natuurlijk weer terug naar de BL, maar dat spreekt voor zich.
En Darmstadt in de BL zou mooi zijn, hebben volgens mij nog nooit BL gespeeld (maar kan het mis hebben) en St Pauli wel in de BL en HSV niet zou natuurlijk helemaal briljant zijn.
Inderdaad, nog geen 10 jaar terug. Kan je nagaan wat die een indruk op me hebben gemaakt. .Niet heel lang geleden nog. Maar daar mis je niet heel veel aan.
Vivawest, voorheen sponsor van Dortmund. Dortmund (in de persoon van Watzke geloof ik) heeft het contact tussen de twee partijen ook gelegd.En de club heeft binnen 3 dagen na het verbreken van de banden met Gazprom alweer een nieuwe hoofdsponsor gegevonden.
HaHaHaHaHater...Mooi... Laat HaHaHaHaHSV nog maar jaren in de 2.Liga blijven... .
😂 😂 😂Darmstadt en St Pauli gelijk, maar Werder verliest bij Heidenheim. HSV uitgesteld en Nürnberg en Schalke moeten nog. Wat wordt dit een spannend slot.