erka
Well-known member
Is Heidenheim eigenlijk ook weer zo'n omhooggevallen dorpsclub?
Ja en nee. Heidenheim is een stad met ca 50.000 inwoners en is een vrij oude club die heel langzaam maar zeker is opgeklommen.
Is Heidenheim eigenlijk ook weer zo'n omhooggevallen dorpsclub?
Ook ongeveer 20 punten verspeeld door tegengoals in blessuretijd. Onder druk zijn ze geloof ik niet op hun best.Klopt, maar dan nog is het ongelofelijk hoe ze het daar verprutst hebben.
Dennis Diekmeier 👍Hahaha SV 1-5
Van welke site haal jij dit soort fraaie grafieken?Ja en nee. Heidenheim is een stad met ca 50.000 inwoners en is een vrij oude club die heel langzaam maar zeker is opgeklommen.
In 1997/98 speelden ze nog op het 6e niveau. Na 1998 volgden promoties in 2004, 2009 en 2014. Wel mooi regelmatig. Steeds na 5 of 6 jaar een nieuwe promotie.Is Heidenheim eigenlijk ook weer zo'n omhooggevallen dorpsclub?
Dat krijg je als een multimiljonair het te veel voor het zeggen heeft en er geen reet verstand van heeft.Het wanbeleid wat daar gevoerd is is wel echt van epische proporties.
Van welke site haal jij dit soort fraaie grafieken?
Ja een beetje zoals PSVIs Heidenheim eigenlijk ook weer zo'n omhooggevallen dorpsclub?
Waar dan? Want op wikipedia zie ik hem niet in de vorm zoals jij die post.Wikipedia.
Waar dan? Want op wikipedia zie ik hem niet in de vorm zoals jij die post.
Aha, de Engelse versie. Ik had alleen bij de DUitse en NL versie gekeken... Had het kunnen weten als ik naar de assen had gekeken...1. FC Heidenheim - Wikipedia
en.wikipedia.org
Hup Heidenheim dus?Heb nog wat ingelezen in Heidenheim. Best knap. Ze hebben een lokale medicijn-verbandfabriek als hoofdsponsor en Voith (international vrij bekende machines) is co-sponsor. Groot bedrijf, maar wel familiebedrijf dat uit Heidenheim komt. Ook hebben ze een trainer die er al 15 jaar zit en alleen maar (veel eigen opgeleide) Duitse spelers en één Oostenrijker. Begroting van ca 30 miljoen wat vrij weinig is voor de 2e BL.
Zeker geen bij elkaar gekochte club maar erg stabiel zichzelf omhoog gewerkt.
Arminia Bielefeld is trouwens ook erg knap want die hebben een begroting die met 28 mio nog lager is dan Heidenheim. Ter vergelijking: HSV heeft 160 miljoen en Stuttgart 100 miljoen.