HSV is echt totaal ingestort. SToden een speelronde of 10 geleden volgens mij bovenaan met een marge naar plaats 4. Zijn nu zelfs ingehaald door Union en Paderborn die ook niet echt qua punten een goed slot van de competitie hebben...
AHa, oke. Dat is wel goed idd. Ben ik in de war naw.Paderborn wint 6 van de laatste 8 wedstrijden, speelt 1 gelijk en verliest er 1, weet niet wat jij goed qua punten vindt.
AHa, oke. Dat is wel goed idd. Ben ik in de war naw.
Had Union wel zo'n slechte serie of zat ik er daar ook naast?
AHa, oke. Dat is wel goed idd. Ben ik in de war naw.
Had Union wel zo'n slechte serie of zat ik er daar ook naast?
HSV is echt totaal ingestort. SToden een speelronde of 10 geleden volgens mij bovenaan met een marge naar plaats 4. Zijn nu zelfs ingehaald door Union en Paderborn die ook niet echt qua punten een goed slot van de competitie hebben...
In dat geval gaan we je daar nog over 2 jaar aan herinneren.
Dat zal best ja...
Dat van HSV was dus echt een demasque, stelletje faalhazen.
Het is geen falen. Eerder een aangekondigde dood.
Maar even serieus: wat is daar bij HSV in de loop van dit seizoen mis gegaan? Stonden na 17 speelrondes 6 punten voor op de nummer 3.
Maar even serieus: wat is daar bij HSV in de loop van dit seizoen mis gegaan? Stonden na 17 speelrondes 6 punten voor op de nummer 3.
Dit seizoen is een kopie van de afgelopen jaren. Het is een zooitje binnen het bestuur en dat zal niet snel veranderen.
Dat is al langer idd, maar als ze dan met kerst 6 punten voorstaan, dan kan je dat toch doortrekken?