2. Bundesliga en lager

JMD

Well-known member
HSV is echt totaal ingestort. SToden een speelronde of 10 geleden volgens mij bovenaan met een marge naar plaats 4. Zijn nu zelfs ingehaald door Union en Paderborn die ook niet echt qua punten een goed slot van de competitie hebben...

erka

Well-known member
HSV is echt totaal ingestort. SToden een speelronde of 10 geleden volgens mij bovenaan met een marge naar plaats 4. Zijn nu zelfs ingehaald door Union en Paderborn die ook niet echt qua punten een goed slot van de competitie hebben...

Paderborn wint 6 van de laatste 8 wedstrijden, speelt 1 gelijk en verliest er 1, weet niet wat jij goed qua punten vindt.

2470186cf4ee242c36bc1abfa47f2486.jpg

JMD

Well-known member
Paderborn wint 6 van de laatste 8 wedstrijden, speelt 1 gelijk en verliest er 1, weet niet wat jij goed qua punten vindt.
AHa, oke. Dat is wel goed idd. Ben ik in de war naw.

Had Union wel zo'n slechte serie of zat ik er daar ook naast?

erka

Well-known member
AHa, oke. Dat is wel goed idd. Ben ik in de war naw.

Had Union wel zo'n slechte serie of zat ik er daar ook naast?

Ja, Union wel. 2 winst, 3 gelijk, 3 verlies zie ik. Dat houdt niet over.
HSV heeft 0 winst, 3 gelijk, 5 verloren.......

gevegt

Well-known member

Je hebt er echt geen verstand van.

erka

Well-known member
Maar even serieus: wat is daar bij HSV in de loop van dit seizoen mis gegaan? Stonden na 17 speelrondes 6 punten voor op de nummer 3.

Moet je gevegt niet meer vragen, zelfs gevegt is afgehaakt bij het zinkend schip.

gevegt

Well-known member
Maar even serieus: wat is daar bij HSV in de loop van dit seizoen mis gegaan? Stonden na 17 speelrondes 6 punten voor op de nummer 3.

Dit seizoen is een kopie van de afgelopen jaren. Het is een zooitje binnen het bestuur en dat zal niet snel veranderen.

JMD

Well-known member
Dit seizoen is een kopie van de afgelopen jaren. Het is een zooitje binnen het bestuur en dat zal niet snel veranderen.

Dat is al langer idd, maar als ze dan met kerst 6 punten voorstaan, dan kan je dat toch doortrekken?

gevegt

Well-known member
Dat is al langer idd, maar als ze dan met kerst 6 punten voorstaan, dan kan je dat toch doortrekken?

Niet als je na een tegenslag direct de trainer ontslaat en de grootste geldschieter weer met dreigementen komt om zijn aandelen van de hand te doen als hij niet meer inspraak krijgt.

erka

Well-known member
Kwam zojuist tegen dat in de Oberliga Hamburg (5e niveau, toch niet echt heel laag) VfL Pinneberg laatste staat, met een doelsaldo van -168 (MIN 168). Ze wonnen wel een potje, tegenover 32 nederlagen.

ALenstra

Well-known member
De media kondigden het al aan maar het werd tot nu toe ontkend door HSV. Toch is trainer Hannes Wolf ontslagen. Kandidaten voor zijn opvolging zijn Dieter Hecking, Alexander Zorniger en Dimitrios Gramozis.

erka

Well-known member
Energie Cottbus gedegradeerd naar de Regionalliga, Eintracht Braunschweig blijft in de 3e Liga door 1-1 in het onderlinge duel. Zou Cottbus nog gescoord hebben was het andersom geweest.

Bovenaan