2. Bundesliga en lager

Maasveld

Well-known member
Ik geloof dat ze hem al langer buiten wilden gooien en dat ze nu iets van een reden hebben om dat te doen.

Max

Administrator
Forumleiding
Eindelijk wint Union dus weer en dat nog wel tegen HSV. En HSV moet ook nog naar paderborn, dus het zal ook daar wel paniek zijn nu.

Ik denk dat HSV gewoon rustig blijft en zoals gebruikelijk hun trainer gaat vervangen.

JMD

Well-known member
Ik denk dat HSV gewoon rustig blijft en zoals gebruikelijk hun trainer gaat vervangen.

Dat hebben ze dit seizoen volgens mij nog niet gedaan, dus het wordt wel tijd ja. Anders zou dat volgens mij zo ongeveer voor het eerst deze eeuw zijn dat de HSV-trainer het hele seizoen op de bank zit.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hebben ze dit seizoen volgens mij nog niet gedaan, dus het wordt wel tijd ja. Anders zou dat volgens mij zo ongeveer voor het eerst deze eeuw zijn dat de HSV-trainer het hele seizoen op de bank zit.

Daar gaat het dus mis. Anders was promotie allang veilig.

ALenstra

Well-known member
FC K?ln en HSV doen het al een tijdje minder goed en verspelen nogal punten. Die clubs moeten absoluut promoveren en dan kan het zijn dat er paniek uitbreekt als er veel punten verspeeld worden. Zeker nu Union Berlin en Paderborn eraan komen. Wel verrassend van Paderborn. Promoveerden naar de bundesliga en maakten daarna een vrije val naar beneden met drie degradaties in drie jaar. En nu gaan ze als een speer weer naar boven.

Maasveld

Well-known member
In oktober hebben ze er al eentje uitgegooid.

ALenstra

Well-known member
HSV gaat op trainingskamp voor de wedstrijd tegen FC Ingolstadt a.s. zaterdag. Wel zonder Lewis Holtby die op non-aktief gezet is nadat hij weigerde op de bank plaats te nemen bij de laatste wedstrijd tegen Union Berlin.

Batigoal

Well-known member
Het is dus Norbert Meier geworden. We zijn nu anderhalve maand en 7 wedstrijden zonder overwinning verder, dus ook hij is buiten geflikkerd.

Komend seizoen worden de thuiswedstrijden overigens in D?sseldorf afgewerkt.

Uerdingen zette de vrije val verder en dus zitten ze inmiddels aan trainer 5. Afgelopen weekend werd Heiko Vogel aangesteld. Eigenaar Ponomarev vindt de kritiek op het beleid maar niks; als het aan hem ligt stelt hij 18 trainers per seizoen aan, zo lang het maar resultaten oplevert.

Bonehead

Well-known member
Ik ben een volger van de 3. liga. Veel clubs uit de buurt hier. Daarvan is VFL Osnabr?ck vorige weer kampioen geworden en zij keren na 9 jaar weer terug in de 2.Liga. Voor de tweede promotie plek, play off plek en helemaal niks zijn KSC, Wehen Wiesbaden en Hallescher FC nog in de running. VfR Aalen is gedegradeerd. Voor de overige drie plekken komen een hele rits clubs in aanmerking. Sonnenhof Grossaspach, Energie Cottbus en Fortuna K?ln staan nu op de degradatieplekken. Ik hoop dat die laatste nog gaat stijgen ter faveure van Carl Zeiss Jena.

Bovenaan