Dan zullen er enkele goede sponsoren nodig zijn of het bijleggen met Tonnis(vleeshandel in NRW)Dat laatste vind ik alleen maar goed nieuws. Ik hoop dat het geen tweede HSV wordt en snel de weg omhoog weet te vinden.
Tönnies komt er niet meer in daar.Dan zullen er enkele goede sponsoren nodig zijn of het bijleggen met Tonnis(vleeshandel in NRW)
Een jaartje geen Pauli.Hsv mag het volgend jaar nog een keer proberen.
Laten we die dan voortaan maar de chokers noemen...Hsv mag het volgend jaar nog een keer proberen.
Jep. Slechts 2 ploegen spelen langer in de 2.Liga: Holstein Kiel en Sankt Pauli. Kans is dus aanwezig dat HSV volgend seizoen de langst spelende ploeg in de 2.Liga is.Zevende seizoen op rij alweer.
2. Liga DinoJep. Slechts 2 ploegen spelen langer in de 2.Liga: Holstein Kiel en Sankt Pauli. Kans is dus aanwezig dat HSV volgend seizoen de langst spelende ploeg in de 2.Liga is.
Ik vind trouwens die Duitse liga's wel heel behouden qua promotie en degradatie. Vele clubs spelen 3 of 4 duels voor het einde al nergens meer om.
Loopt de klok al mee?Jep. Slechts 2 ploegen spelen langer in de 2.Liga: Holstein Kiel en Sankt Pauli. Kans is dus aanwezig dat HSV volgend seizoen de langst spelende ploeg in de 2.Liga is.