Plop!Plop!
Jep. Ik kende het fenomeen, alleen vergeet ik dat steeds...RL Südwest en West mogen direct promoveren (vanwege meeste leden en clubs), de andere drie hebben bij toerbeurt één rechtstreekse plek. Die gaat dit jaar naar RL Bayern. Dus Nord en Nordost playoff. Volgend seizoen mag Nord rechtstreeks en is de playoff Nordost-Bayern. En dan in 2023/24 is Nordost rechtstreeks en dan Nord-Bayern.
Eigenlijk wilde de DFB liever 4 Regionalliga's maar dat wilden de clubs niet. Ook geen vijf degradanten. Dus bleven het vijf RL en voorlopig deze kromme oplossing.
Wat vind je van RWE?Kaiserslautern na 4 jaar 3e. Liga dus weer terug in de 2e BL! Chapeau, eindelijk gelukt.
Clubs als Dresden, Rostock, ik kan ze missen als kiespijn.
Linkse rakker!Kaiserslautern na 4 jaar 3e. Liga dus weer terug in de 2e BL! Chapeau, eindelijk gelukt.
Clubs als Dresden, Rostock, ik kan ze missen als kiespijn.
Ficken und vergessen!!!Wat vind je van RWE?
Jouw wordt niets gevraagd.Ficken und vergessen!!!
Jouw wordt niets gevraagd.
Dat is Gazprom.RWE dat is toch dat energiebedrijf?
Zijn de 1e wedstrijd thuis met 0-2 verloren van OldenburgNou, ik hoop dat ze verliezen van (waarschijnlijk) Oldenburg. Oldenburg is als stad een soort Grunn van Duitsland. Veel leuker dan zo'n vergane glorie club die zonder hulp van de Stasi nooit groot zou zijn geweest.
Jep. Eens. Juweel aan de Elbe. En dan vooral gek als je bedenkt dat al die barokke dingen die je ziet, die eeuwenoud lijken, die juwelen van gebouwen, allemaal nog geen 60 jaar oud zijn...Fantastische stad ook trouwens.
Inderdaad mooi. Maar er zijn vraagtekens rond hun stadion?