1e speelronde

JMD

Well-known member
Brenet blijft toch een gemankeerde speler.... Als ie net een beetje beter voorzet is het 1-2
 

JMD

Well-known member
Pereiro voor Guardado.

PSV had het even onder controle, maar nu weer even minder. Het golft op en neer...
 

JMD

Well-known member
PSV is net als Heracles donderdag. Het lijkt zich niet te realiseren dat het een goal moet maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PSV is net als Heracles donderdag. Het lijkt zich niet te realiseren dat het een goal moet maken.

Te simpel geredeneerd. Utrecht houdt er goed druk op en is bij elke verkeerde bal gevaarlijk in de omschakeling.
Ik vind dat PSV het de 2e helft prima voor elkaar heeft en die tweede kan best vallen.
 

JMD

Well-known member
PEREIRO!!!!

80', 1-2

Uit een vrije trap die dom werd weggegeven, hands terwijl er geen PSVer in de buurt was. Maar deze mag de keeper wel hebben.
 

JMD

Well-known member
Te simpel geredeneerd. Utrecht houdt er goed druk op en is bij elke verkeerde bal gevaarlijk in de omschakeling.
Ik vind dat PSV het de 2e helft prima voor elkaar heeft en die tweede kan best vallen.

Eens, maar ik doelde vooral op het tempo... Het gaat op een tempo dat jij en ik ook bij kunnen houden.
Dat je dat doet als je voorstaat, oke. Dat je dat in de eerste helft doet, alla. Maar dat je dat 15 min voor tijd bij 1-1 doet snap ik niet.
 

gevegt

Well-known member
Te simpel geredeneerd. Utrecht houdt er goed druk op en is bij elke verkeerde bal gevaarlijk in de omschakeling.
Ik vind dat PSV het de 2e helft prima voor elkaar heeft en die tweede kan best vallen.
Na de omzetting gaat het inderdaad veel beter.
 
Bovenaan