1e speelronde

SanMark.

Well-known member
Maar als jullie het allemaal terecht vinden dan vinden jullie het dus COMPLEET BELACHELIJK dat die aan andere kant voor zelfde vergrijpen wel fluit

Luister Joost de ene situatie is de andere niet. En Achabar was in die aktie gewoon te langzaam en daardoor ging hij onderuit in het duel. Het was geen schwalbe en het was geen overtreding.
 

gevegt

Well-known member
De spits die nooit scoorde, doet wat hij aan het einde van het vorig seizoen mee begon.
Nog even en Menig is een echte goalketter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
NEC zal nog maar wat aankopen moeten doen.. Wat een onsamenhangend zootje.
 

Pascallovic

Well-known member
Inderdaad.

Wat is er met Cillissen aan de hand trouwens? Wat ziet die er slecht uit zeg. Zit op de tribune in Nijmegen.
Naar mijn weten is er niks met Cillissen, vind hem er sowieso de laatste tijd niet goed uitzien. Alsof die jongen te weinig slaapt of niet is uitgerust.
 

SanMark.

Well-known member
Hij heeft het afgelopen jaar diverse tikken op zijn kop gekregen en altijd doorgekeept. Misschien dat hij daar nu als nog last van krijgt ?
 

Jef400

Well-known member
Nou ja. We zijn los. Ik heb niet het idee dat veel mensen deze 1-1 zullen heugen. Nou ja. Het is fijn dat we weer begonnen zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Larsson ontbreekt morgen vanwege ziekte.

Opstelling:

Mulder; Marzo, St Juste, Van Aken, Bijker; Schaars, Namli, Van Amersfoort; Slagveer, Reza, Zeneli.

Op snelheid voorin is er wel wat mogelijk denk ik.
 

Abubakari

Well-known member
Bijker nog steeds in de basis? Of zijn er meer blessures? Ik had niet de indruk dat Bijker bij SCH nou zo'n succes was.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bijker linksback inderdaad, al sluit ik niet uit dat Van Aken naar links verhuist als Peters nog komt.

Bijker was vorig jaar niet goed, maar ook niet slecht. Heeft alleen nog te veel overtredingen nodig en is absoluut te klein als CV, maar daar kan hij ook niks aan doen. Daar zette Lodeweges hem neer en dat kostte punten.
 
Bovenaan