1e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd of Boekeltje op dit tempo het hele seizoen gele kaarten gaat trekken. Deze was overigens wel terecht.

Je wilt zeggen dat dit geen geel is??
El Ahmadi is al te vaak gematst vorig jaar.


En 0-2!! Feyenoord begint goed hoor! Elia ook, vlijmscherp, al kunnen die verdedigers meer doen.

Iedereen had het over het goede inkopen van Groningen, maar ik zie Van Nieff op linksback, Hiariej op het middenveld, Antonia op rechtsbuiten en Maduro centraal achterin.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima goal zeg.

Vanwaar dat debiele gedrag bij het juichen?

Elia ziet er ook fitter uit dan vorig seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima goal zeg.

Vanwaar dat debiele gedrag bij het juichen?

Elia ziet er ook fitter uit dan vorig seizoen.

Geen idee. Zullen we vast nog wel horen. Tenzij er natuurlijk weer een reden is waarom hij niet met de media wil praten. Elia is natuurlijk ook een beetje een heel erg simpele ziel.
 

Cees

New member
Erg lekker dit hoor. Nu hoop ik wel dat ze het de tweede helft een keer doorzetten.

Verder ben ik ook enthousiast over Jorgensen, die voetbalt best lekker mee en dan merk je dat dat het spel ten goede komt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toornstra zal er wel uitgaan voor Berghuis, maar als hij zo speelt.. Ongelooflijk goed zeg.
 

JFK

Well-known member
Geen idee. Zullen we vast nog wel horen. Tenzij er natuurlijk weer een reden is waarom hij niet met de media wil praten. Elia is natuurlijk ook een beetje een heel erg simpele ziel.

Daar zal wel een naam op staan van een van zijn matties die omgelegd is.
 

Abubakari

Well-known member
Iedereen had het over het goede inkopen van Groningen, maar ik zie Van Nieff op linksback, Hiariej op het middenveld, Antonia op rechtsbuiten en Maduro centraal achterin.

Ik heb ze vorige week gezien tegen Southampton en toen op slag besloten om geen 32 euro voor Groningen-Feyenoord neer te gaan tellen. Gelukkig maar.

Zeer matige ploeg, Maduro is veel te traag, Reijnen zat bij Cambuur al aan zijn top, Hiariej was bij Cambuur een drama na de winterstop, spitsen als Hoesen, S?rloth en de vorige week volstrekt onzichtbare van Weert, Antonia kan vooral heel hard lopen en spelers die wel iets met een bal kunnen zoals Mahi of Idrissi doen niet mee... Het verbaast mij niet zo dat Feyenoord een makkelijk middagje heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax weer met 4 verdedigers tegen Sparta en Sinkgraven in de basis

De achterhoede van vorig seizoen (Riedewald dus weer op de plek van Viergever), Bazoer terug en geen Dolberg in de spits maar Cassiera en met Sinkgraven als linksbuiten zo te zien.
 
Bovenaan