JMD
Well-known member
Gefeliciteerd!Hoera voor Bochum!!!
Maar dat Dortmund zakt echt flink weg...
Gefeliciteerd!Hoera voor Bochum!!!
Het is ook niet meer het team van een paar jaar geleden waarin de generatie Hummels, Reus, Delaney echte toppers waren met daarachter altijd wel supertalenten zoals Haaland of Bellingham. Nu hebben ze ook wel een aantal goeie spelers uiteraard, maar op Brandt na vind ik er weinig tussen zitten die je bij elke Europese topclub neer zou kunnen zetten. En ook de jongere talenten zoals Adeyemi, Gittens, Beier zijn er nog niet.Gefeliciteerd!
Maar dat Dortmund zakt echt flink weg...
En Bayern verliest van Feyenoord waar Ajax twee keer van wint. Makje dus.Ajax tegenstander Eintracht Frankfurt ging met 4-0 onderuit bij Bayern München.
Beetje raar dat Ajax eerst nog al die wedstrijden moet spelen, zet die beker gewoon in de Johan Cruijff Arena neer, voor iedereen wel zo makkelijk.Absoluut. Het zou me verbazen als Ajax niet verder komt.
Overal waar Ajax speelt in Nederland is het uitverkocht, dus dat gaat de populairste club van Nederland het land niet aandoen.Je zou bijna zeggen dat Ajax maar niet in de Bundesliga moet spelen.
Laat het Elsimao niet horen.Je zou bijna zeggen dat Ajax maar niet in de Bundesliga moet spelen.
GastLaat het Elsimao niet horen.
Mwah, ik zit wel te wachten op een nieuwe Youtube-video.Laat het Elsimao niet horen.
Zullen we het hier wel even netjes houden?Je zou ze bijna Steijn terug wensen
Mwah, ik zit wel te wachten op een nieuwe Youtube-video.
Nu al meer punten dan in het hele vorige seizoen, dat kan geen enkele Bundesliga club zeggen.Simao had er tenminste kijk op. Hij zag al vroeg aankomen dat Ajax Nederland zou ontstijgen.