1. Bundesliga

ALenstra

Well-known member
Feldhoff en Ural hadden zich een betere start kunnen bedenken. Al valt tegen Bayern weinig eer te behalen.

Batigoal

Well-known member
Kampioen Leverkusen verzuimt dichterbij Bayern en Leipzig te komen. Het speelde ondanks vele kansen 0-0 tegen Stuttgart en dus kan het vandaag al op 7 punten achterstand worden gezet door de nummers 1 en 2.

JMD

Well-known member
Leipzig gelijk. Na vorig seizoen lijkt dit seizoen voor Bayern weer te lijken op de status normale van de 10 seizoenen voor vorig seizoen...

Dortmund weer verloren en Bayer verspeelt nu in 10 duels al meer punten (13) dan in heel vorig seizoen (12). Zelfs hekkensluiter Bochum pakt een punt tegen de regerend kampioen. En deed dat in blessuretijd. Waar vorig seizoen alles goed viel voor Bayer valt het nu al een paar weken net de verkeerde kant op.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ik ben al blij zat dat ze met Celtic zijn gestopt. Dat de linkse mensen op deze wereld niet zo goed tegen Musk kunnen is algemeen bekend.

zwammy

Well-known member
En hoe jij dan ooit voor St.Pauli kan zijn zal ook wel nooit opgehelderd worden.
Haha mijn stopwoord is daar altijd no politics. Only pauli, NAC und Bier 🤣🤣

Mooi volk, maar gewoon niet over politiek praten. Ik kan over het algemeen ook wel met Feyenoorders praten als het niet over Feyenoord gaat.

Bovenaan