1. Bundesliga

ALenstra

Well-known member
Greuther Fürth heeft dan eindelijk zijn eerste thuiszege ooit in de Bundesliga te pakken. Union Berlin werd met 1-0 verslagen. Een welkome meevaller nadat men daarvoor 12 nederlagen op rij leed.
 

ALenstra

Well-known member
Gedegradeerd met Werder, zal het bij Wolfsburg ook wel weer niet lang volhouden gezien het tempo waarin ze van trainer wisselen.
Tja, gisteravond weer verloren. Was alweer de 6e nederlaag op rij. En met vrijdag een wedstrijd tegen Bayern zal de 7e ook wel komen. Florian is niet echt een vooruitgang vergeleken met Mark.
 

gevegt

Well-known member
Wolfsburg wordt helemaal kapot gespeeld en staat al met 3-0 achter tegen Bayern.
De hand van Bommel is nog steeds zichtbaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Van Bayern verliezen kan natuurlijk altijd wel een keer, maar de trainerswissel bij Wolfsburg heeft nou niet direct voor een schok-effect gezorgd. Volgens mij zit die Kohfeldt er nu toch al wel een week of 6. Als ik mij niet vergis nog zonder overwinning. Dat had van Bommel ook wel gekund.
 

ALenstra

Well-known member
Hij begon met twee zeges maar daarna was het helemaal niks meer. Zeven nederlagen op rij alweer.
 

ALenstra

Well-known member
Scheidsrechter Felix Zwayer leidt voorlopig geen wedstrijden meer van Borussia Dortmund. Dit vanwege zijn optreden bij de thuiswedstrijd tegen Bayern München.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dan zal Dortmund naar goede gewoonte ook wel weer verliezen als ze de kans hebben om dichter bij Bayern te komen.
 
Bovenaan