Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is inderdaad gewoon voordelig voor Ajax. Zie het probleem niet om dit ook te benoemen.
Maandag naar Londen. Enorme zin in. Niet verwacht dit in de CL zomaar mee te maken met mijn eigen club.
Ben je als team ook lekker mee. Het team van Williams heeft al zoveel onderdelen extra. Mag je nu een nieuwe auto in elkaar zetten, omdat de organisatie niet de boel niet goed heeft gecontroleerd.
Verrassingstactiek. Eerste helft geen reet uitvoeren, om de tweede helft het gras op te vreten en PSV het hele veld over te jagen waar ze totaal niet op rekenen.;)
https://nos.nl/artikel/2282028-fvd-kamerlid-hiddema-vertrouwensbreuk-met-otten-om-betalingen-aan-zichzelf.html
Een gezellige puinhoop daar bij forum. 1 onwelgevallig interview van Otten en ze stellen hem meteen kalt door de vuile was buiten te hangen. Dat is dan je toekomstig fractievoorzitter...
Wat een lelijk shirt. Los van die roze streep, heeft dat shirt nu ook nog een zwarte en witte mouw? En is bij de achterkant inderdaad 2/3 zwart en 1/3 wit? Dat zou het nog lelijker maken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.