Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is niet voor dit topic maar voor het doorgesnoven hooligan topic.
En ook al vernielen ze compleet Amsterdam, het zal mijn pret niet drukken hoor. Boeit mij geen reet wat relschoppertjes die een kampioensfeest aangrijpen om rotzooi te schoppen doen.
Maar on topic maar weer (want daar hecht...
Ach, zelfs gevegt begint tegenwoordig over Ajax in PSV topics, Janssen begint over Ajax in vrijwel elk topic, dit forum hangt van off topic aan elkaar, dus wat maakt het nog uit?
Toch wel fijn dat ik de laatste wedstrijd dan toch nog won. Uiteindelijk zesde, dat is op basis van goals voor twee plekken te laag. Jammer dat er maar 3 waren met meer tegentreffers, met wat meer geluk had ik kampioen kunnen worden./ Leek het ook even op, maar toen ik bovenaan kwam te staan...
Klopt, maar ik vond 'zijn vrouw' ook erg goed spelen. Scheelt toch wanneer je iemand niet kent, bij Frank Lammers zie je toch Frank Lammers die een xtc producent speelt, bij die vrouw (die ik niet kende) zie je de vrouw van een xtc producent.
Ik neem aan dat Ajax ook nog een bosje bloemen heeft gestuurd als dank voor zijn doelpunt in de wedstrijd die de ommekeer was in de titelstrijd. En voor die onnodige penalty die hij toen weg gaf. Fijne gast, die Schwaab, we zullen hem missen.
Off topic.
KAMPIOENEN!
Geweldig seizoen, mocht (en moest) ook wel met de investeringen, maar uiteindelijk werd het toch een veel mooier seizoen dan je had durven dromen.
Volgend seizoen mag het wel iets minder spannend wat mij betreft. Liever gewoon van ronde 1 t/m 34 koploper.
k vind dit het mooiste uitshirt ooit van Ajax.
En dit is natuurlijk ook een redelijk legendarisch groen Ajax uitshirt, kortom, niks mis met Ajax in het groen.
En deze, ook een mooie groene.
Ajax gaat zo te zien wel in een nieuw uitshirt spelen, zag Blind net voorbij lopen in een nieuw trainings shirt. Donkergroen met oranje, dat zouden ook de kleuren van het nieuwe uitshirt zijn.
Ajax speelt schijnbaar nog niet in het nieuwe uitshirt, doen ze toch vaak in de laatste uitwedstrijd? Op zich vind ik het ook wel mooi dat Ajax kampioen wordt in het succesuitshirt van dit seizoen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.