Ik vind hem heel dubbel. Aan de ene kant hoort ze gewoon bij de vrouwen mee te kunnen doen, want zo is ze nu eenmaal geboren. Aan de andere kant heeft ze natuurlijk heel veel voordeel bij de hoogte van haar testosteron, waardoor ze iedereen naar huis loopt. Is dat eerlijk? In hoe verre wil je...