Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het gaat goed met Vlap. Gisteravond won hij met Anderlecht met maar liefst 7-0 van Zulte Waregem en scoorde hij 3 keer. Vlap heeft in zijn laatste 3 duels 6 keer gescoord.
Hij zal na zijn jaren in de jeugdopleiding wel gelden als zelfopgeleide speler van Arsenal, dus dan snap ik de interesse wel. Veel geld wel voor iemand die zich nog niet zo lang heeft bewezen.
Belangrijke overwinning. Heb de wedstrijd niet live gezien, maar in de samenvatting zag het er naar uit dat het af en toe weer een beetje liep. Volgende week hopelijk wat meer vertrouwen tanken tegen FC Twente en dan naar de Kuip.
Omdat het coronavirus zich wereldwijd aan het verspreiden is wereldwijd krijgt het een apart topic. Er staan de komende maanden een hoop evenementen op de kalender; vanzelfsprekend staan deze allemaal op de tocht.
In Nederland is het eerste dodelijke slachtoffer gevallen door corona. Het om een...
Nou, competitie moet dus worden stilgelegd. En aangezien er dan toch niet meer gevoetbald kan worden tot aan de zomer geldt de huidige stand. Kampioenen!! :heinz:
Klopt, heel zuur, maar je bent natuurlijk niet verplicht om op vakantie te gaan. Je neemt tocht het risico om ziek te worden of mee naar huis te nemen en je naasten te besmetten. Tegenover dat risico mag er best een verplichte quarantaine staan lijkt me.
Dat is toch gewoon een maatschappelijke trend? Op scholen wordt ook al zo moeilijk gedaan over Cito-toetsen en leerlingen afrekenen op resultaten of niveau. Liever stellen ze daar uit dat kinderen geconfronteerd worden met de realiteit en tegenslag. Blijkbaar gaan we daar in het voetbal ook naar...
Helemaal mee eens. Zoals gisteravond aangegeven schat ik ook in dat je bij nederlagen tegen Heerenveen en Feyenoord best eens ontslag Ten Hag kunt krijgen. Ik sta er gemixt in. Enerzijds zou het zonde zijn om weer opnieuw te beginnen terwijl Ten Hag wel wat moois heeft opgebouwd. Anderzijds laat...
Dan nog weet je dat je naar een risicogebied gaat; die regio was 2 weken geleden al getroffen. Risico nemen is gevolgen dragen, simpel lijkt me. Nu moet de GGD talloze manuren verbranden aan controles voor deze lui. Zonde van het geld en tijd omdat die studenten zo nodig op vakantie willen.
Je positie wordt lastiger als AZ kampioen wordt en Ajax geen 2e. Dan is er eigenlijk geen reden voor Stengs en Boadu om Ajax ter verkiezen boven het buitenland of blijven bij AZ en CL spelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.