Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voorspel de bekerwinnaar goed : 20 punten. AZ
Voorspel de beide finalisten per goede club : 10 punten. AZ, PSV
Voorspel de Halve Finalisten goed : 5 punten. Ajax, Feyenoord, PSV, AZ
Voorspel de Beste Amateurclub goed : 10 punten. VVSB
Eerste voorronde:
Quick ’20 – DVS ’33 0-2
FC ‘s-Gravenzande...
Klopt of er moet een speler in het veld staan die daar voor zorgt. De rol van een trainer wordt erg overschat, als tip lees het boek van Van Hanegem eens.
Klopt het niet ingrijpen is te verwijten net als de opstelling. Maar de instelling en de simpele oplossing kiezen en het combineren heeft de trainer geen invloed op. Er zitten er teveel bij Ajax (ff on topic) en Feyenoord die niet de instelling van een topsporter hebben en te vaak verzaken.
Sorry maar wat voor invloed heeft een trainer nou? Ze weten toch zelf wel hoe het spelletje werkt? Blijkbaar is er dus geen leider in het elftal die ter plekke de tactiek bepaald.
1) Hoeveel ploegen hebben na 2 speelrondes 6 punten? 3
2) Ajax, PSV en Feyenoord pakken samen 9 punten deze speelronde Nee
3) Van Duinen van PEC Zwolle scoort deze speelronde opnieuw Nee
4) Hoeveel doelpunten worden er in de 2e speelronde gescoord? 31
5) Hoeveel direct rode kaarten vallen er...
Excuus voor het taalgebruik. Ik vind het ook niet passen maar wist even niet hoe het op een andere manier te zeggen.
Mijn doel is niet om voor meer administratie te zorgen. Door middel van goede automatisering kan er juist heel veel minder en effici?nter. Bijvoorbeeld op de school van mijn...
Waar zeg ik dat dan? Er is altijd sturing en begeleiding nodig, maar er zijn voldoende tools om de voortgang van kinderen te monitoren en bij te sturen. Het menselijk aspect blijft een groot onderdeel.
Wat is er anders aan dan? Als leraar wordt je geacht een bepaalde set taken uit te voeren en dit betreft het scholen van kinderen, administratie en weet ik het wat er nog bij komt kijken. Wat is er anders dan bijvoorbeeld werken in de zorg?
Ik denk niet dat de werkdruk zal verhogen ik denk...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.