Nee, vannacht weer terug gekomen.
Onder andere een dag naar Tirana geweest:
En verder in Macedoni? in Ohrid gezeten, aan het grootste meer van Europa.
Lekker weertje, rond de 30 graden en mooi na de bloedhitte van Nederland weer terug.
Beetje zwemmen, wat door de bergen rijden en lopen...