Vraag me af of Bosz deze stap nu al wil maken. Aan de ene kant moet je het ijzer smeden als het heet is, aan de andere kant heeft hij de boel bij Ajax goed op de rails staan, met een kwalitatief zeer goede en jonge selectie die alleen maar kan groeien ten opzichte van vorig jaar. Kan me...