Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vooral kleine clubs zijn dan weer de dupe. Vanwege de financiële huishouding lopen daar meer contracten van spelers af. En ze hebben nog niet de mogelijkheid gehad om vervangers aan te trekken. In juli en augustus hebben de clubs daar natuurlijk wel al een aantal weken de tijd voor gehad.
We zitten met zijn allen welgeteld slechts EEN WEEKJE binnen en veel mensen zijn het al helemaal zat of in paniek omdat ze de kids niet meer kunnen vermaken. :cab:
Lekker selectief. Plaats dan ook het artikel van diezelfde site die oproept om binnen te blijven. Jammer joh! :D
https://www.nemokennislink.nl/publicaties/je-kunt-echt-het-verschil-maken-door-thuis-te-blijven/
Omdat griep niet zo besmettelijk is als corona. Omdat nagenoeg 100% van de mensen in Nederland ouder dan een baby in het lichaam antistoffen heeft tegen verschillende griepvarianten en tegen corona niet. Omdat "kankerpatiënten" een wel heel brede doelgroep is en voor sommige varianten van kanker...
Door de coronacrisis staat het Noorse voetbal op de rand van het faillissement. Daarop zijn nagenoeg alle spelers, stafleden en medewerkers van alle profclubs in het land ontslagen. Onder meer Stromsgodset, Haugesund, Valerenga en Mjondalen hebben letterlijk iedereen die onder contract stond bij...
Dat blijft wrang als die mensen die het niet serieus namen ziek zijn en een IC-bed bezet houden. Je mag het vast niet zeggen, maar die plekken gun je anderen meer.
Grappig dat hij nog steeds "onze lijst" bijhoudt. Jammer dat dat niet meer op dit forum gebeurt.
Een leuk Twitteraccount om te volgen in dit kader is @FCDeAvonturiers.
Leuk artikel over doelman Quincy Kammeraad; oud-keeper van Zeeburgia die voor de 2e keer een profavontuur op de Filippijnen aangaat:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369409
Ook het verhaal over die testen blijft apart. Zuid-Korea laat ze achter elkaar van de fabrieksband rollen en test 25.000 mensen per dag. Singapore produceert ze ook in eigen beheer en streeft er zelfs naar de hele bevolking van het land te testen. Op basis van die gegevens sturen ze de...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.