Ach, het seizoen is net begonnen. Dat zijn voetbalsupporters vaak, die zijn veel te snel met conclusies trekken. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Ik vindt het persoonlijk lastig nu al te voorspellen wat er gaat gebeuren. Maar uiteindelijk kan alleen Excelsior mij echt wat schelen dus...