Nee, daarom heb ik hem ook aan het begin van seizoen 3 weer verkocht. Maar stond op de transferlijst bij Ajax en aangezien 2 van mijn 3 centrumverdedigers vertrokken (Ashley Williams stopte, Benkovic was gehuurd van Leicester en veel te duur, overgebleven was alleen ex-Vitessenaar Tomas Kalas)...