4-0, 0-5, 7-1... +- 5 speelronden onderweg en slechts 2 doelpuntloze gelijkspelen, de MLS is geen saaie competitie. Lekkere goals ook van Rooney, Pozuelo en Vela en my main man Paxton Pomykal die er namens Dallas ook weer 2 in knalde. Atlanta laatste en inspiratieloos uitgepierd lijkt het al...