Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dan hadden ze zelf niet kunnen handelen bij Feyenoord. We weten allemaal dat met de blessuregevoeligheid van St Juste het even kan duren voordat hij aan de 10 wedstrijden komt.:p
Lekker 1 dag voor een Europese wedstrijd. Je zat al zo ruim in je acceptabele verdedigers. Het bedrag wat je nu pakt ben je straks weer kwijt met het mislopen van de groepsfase EL, wat ook om en nabij de 10 miljoen moet opleveren.
Lachwekkend hoe ze bij Ziggo roepen dat Huntelaar zo fel in viel. Tot die 2-2 die tegen hem aan werd geschoten heeft ie letterlijk geen bal geraakt en is ie niet in beeld geweest. Daarna speelde ie goed.
We moeten het er mee doen. Mogen blij zijn met dit resultaat gezien het laatste kwartier voor rust. De 2e helft heer en meester en had je kunnen winnen. Op zich geen slecht resultaat in een Europese uitwedstrijd.
Gewoon zijn hele carri?re een overschatte speler geweest. Goed zijn in de jeugd is geen enkele garantie om te slagen bij de volwassenen. Ik heb gezien dat hij goed kan voetballen, maar het bijzondere talent dat hem werd toegedicht heb ik echt nooit er in gezien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.