Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En in sommige VVV'ers een vakx.
Strikt volgens de regels zal het allemaal wel, maar als je het gevoel van onrecht over twee wedstrijden niet snapt dan snap je meer niet. Dus laat verder maar.
De UEFA heeft maatregelen genomen lees ik net.
Chelsea krijgt een straf van de UEFA. De club mag bij het volgende CL-duel geen eigen scheidsrechters meenemen.
Jammer dat de prima prestatie van het eerste uur (en eigenlijk ook dat je met 9 man nog een punt overhoudt) nu zo ondersneeuwt.
55 minuten gespeeld en 1-4 voor bij Chelsea! Ik denk dat we de volgende ronde wel gaan halen en anders de EL maar winnen.
Wat een kut scheidsrechter. Sowieso al dat strooien met kaarten in een sportieve wedstrijd. Maar dan Veltman wegsturen om niks en zo Chelsea een punt kado doen... Tijd geleden dat ik zo kwaad ben geweest bij een voetbalwedstrijd. Gewoon uit en thuis genaaid tegen Chelsea.
Gaat best lekker. Dit Ajax is echt niet zoveel minder dan dat van vorig seizoen. En Promes blijft ook maar scoren.
Jammer van die domme overtreding van Veltman, maar verder de boel aardig onder controle en lekker effici?nt tot nutoe.
Ze zeiden bij Veronica dat Ajax maar 1x verloren heeft in Londen, 1981 tegen Spurs. Klopt volgens mij niet. Vroege jaren 70 volgens mij eens uitgeschakeld door Arsenal, mede door een uitnederlaag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.