Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk! Ik doe mee.
Ajax
ADO
AZ
FC Emmen
FC Groningen
FC Twente
FC Utrecht
Feyenoord
Fortuna Sittard
sc Heerenveen
Heracles
PEC Zwolle
PSV
RKC Waalwijk
Sparta
Vitesse
VVV Venlo
Willem II
Het is wel duidelijk na gisteren dat het voetbal (weer) onder een vergrootglas ligt. Ondanks wat er in supermarkten, bouwmarkten, tuincentra's etc. gebeurt qua drukte kun je al aanvoelen dat wanneer het komend weekend weer 'mis' gaat dat er weer meer beperkingen aan het stadionbezoek worden...
Tsja, Pogacar had gewoon het beste team waarmee hij reed. Met sterke rijders als Gesink, Bennett, Kuss, Van Aert en Dumoulin en als meesterknecht Roglic die voor hem reed was daar weinig tegenin te brengen.
Op papier wel een mooie aanwinst. Alleen wat aan de oude kant dus niet echt iets voor de langere termijn. Maar zou in principe dit seizoen in staat moeten zijn veel doelpunten te maken.
Donny! Lekkere start voor hem, maar goed met zo'n trainer kun je ook niet meer verwachten van dit team. Stel gewoon Pochettino aan en United kan weer vooruit.
Fulham gaat ook weer een zwaar seizoen tegemoet. Wel een mooi potje.
Rust bij Vitesse-Sparta. Schitterende vrije trap van Tannane, verder is het niet veel. De wedstrijd ligt vooral vaak stil vanwege overtredingen. Eentje waarvoor Heylen zijn tweede gele kaart kreeg. Sparta is vrij armoedig en met 10 tegen 11 zal dat niet beter worden.
Inter Miami heeft de gewenste bekende ster gehaald met Gonzalo Higuaín. Een nieuwe spits hadden ze sowieso nodig, want ook na het MLS Is Back-toernooi heeft de club van Beckham moeite met scoren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.