Zoekresultaten

  1. gevegt

    De historie van de dag!

    Vandaag is het vijf jaar geleden dat hij is overleden.
  2. gevegt

    Copa del Rey

    Sociedad wint! Wel leuk hoe de keepers een spelletje spelen om de tegenstander uit hun concentratie te brengen.
  3. gevegt

    Copa del Rey

    Ik amuseer me kostelijk. Niet altijd goed spel maar wel veel inzet en weinig rollen. Nu de strafschoppen.
  4. gevegt

    Copa del Rey

    Haha, ja hij heeft volgens mij al een tijd lang een status aparte en komt er altijd mee weg.
  5. gevegt

    Copa del Rey

    Simeone staat weer regelmatig buiten zijn vak en loopt zelfs het veld op. Waarom doet de leiding van de wedstrijd hier niets aan?
  6. gevegt

    Copa del Rey

    Wel een lekker sfeertje in het stadion. We gaan verlengen! (y)
  7. gevegt

    Copa del Rey

    Wat een geweldig doelpunt van Alvarez. 2-2.
  8. gevegt

    Copa del Rey

    Sociedad op voorsprong door een benutte strafschop.
  9. gevegt

    Copa del Rey

    En alweer gelijk.
  10. gevegt

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Tijdens de race op de Nürnbergring zijn er bij een grote crash 6 rijders gewond geraakt en 1 overleden. De race is dan ook gestaakt.
  11. gevegt

    WK Nieuws

    De treinkaartjes zijn ook niet aan de goedkope kant. https://www.nu.nl/economie/6393059/treinrit-van-15-minuten-in-vs-tijdens-wk-ruim-elf-keer-duurder-dan-normaal.html#nujij
  12. gevegt

    1. Bundesliga

    Mopperdemopperdemopper. Nou heel matig gefeliciteerd dan maar.
  13. gevegt

    Europa League 2025-2026

    Zou Farioli a la AZ alles op het kampioenschap hebben gezet?
  14. gevegt

    Het wel en wee van de KNVB

    Dan opteer ik 50000 euro boete per overtreding en de opbrengst gaat naar NAC. Dan weet je tenminste zeker dat al dat geld niet in een diepe put verdwijnt.
  15. gevegt

    Het wel en wee van de KNVB

    Eerder niet wil straffen.
  16. gevegt

    1. Bundesliga

    Die ik heel twijfelachtig vond. Die aanvaller zette wel heel opzichtig zijn voet onder het been van de verdediger.
  17. gevegt

    1. Bundesliga

    St. Pauli speelt gelijk tegen Köln. Dat konden ze eigenlijk niet gebruiken maar het blijft ongelofelijk spannend onderling. Morgen is de Nordderby en alle Pauli supporters zijn voor HSV! (y) De voorlopige stand: 1 Bayern München (M) 29 24 4 1 105:27 78 76 2 Borussia Dortmund 29 19 7...
  18. gevegt

    Speelronde 37

    Volgens mij dat laatste.
  19. gevegt

    Binnenlandse politiek

    Haha, die had ik eigenlijk al van JMD verwacht. Normaal gesproken wel, anders sluiten ze maar een paar grootverbruikers af.
  20. gevegt

    Speelronde 37

    0-0. Dat wordt helaas heel lastig om nog de PO te halen.
Bovenaan