Zoekresultaten

  1. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Dembélé gun ik het sowieso wel. Hij is bij de club gebleven en werkt zich nu uit de naad voor het team.
  2. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Dat ben ik helemaal met je eens. Het is nu natuurlijk wel crisis in München.
  3. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Hoppa.
  4. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Het is vanavond allemaal net niet bij Bayern. Mede omdat de tegenstander in de tweede helft 'normaal voetbal' speelt.
  5. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Hup Karl!
  6. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Het lukt Bayern nog steeds niet om een bres te maken in het Bastion.
  7. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Die kop van Safonov staat me ook niet aan.
  8. gevegt

    Champions League 2025-2026

    De Fransen zijn al aan het tijdrekken.
  9. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Als hij aan het klapwieken is, wel.
  10. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Trouwens, dat doelpunt mag Upamecano zich aanrekenen. Hij waggelt terug zoals ik doe na twee dagen Oktober Fest gevierd te hebben.
  11. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Allemaal leuk en aardig, maar hij had zijn arm 3 meter van zijn lichaam af.
  12. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Als dit de beste Portugese scheids is, heb ik medelijden met U.G..
  13. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Zuivere strafschop.
  14. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Wat doet die scheids nou weer?
  15. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Wat doet die scheids nou?
  16. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Zo te zien is het stadion wel uitverkocht.
  17. gevegt

    KKD Play-offs 2026

    Toch wel. De idioten.
  18. gevegt

    KKD Play-offs 2026

    Sorry!
  19. gevegt

    Champions League 2025-2026

    Hup Bayern!
  20. gevegt

    KKD Play-offs 2026

    Mocht Almere zaterdag doorgaan naar de volgende ronde is het de laatste keer dat je met goed fatsoen naar De Graafschap kunt. Volgend seizoen komt er daar paardenpis uit de tap.
Bovenaan