Zoekresultaten

  1. gevegt

    Speelronde 33

    Als ze herkent worden in het stadion, kan de club gewoon maatregelen treffen.
  2. gevegt

    Primera División

    Dat die bobo's nog zo lang rechtop kunnen staan is op zich al een prestatie.
  3. gevegt

    Speelronde 33

    Het is niet alleen bij jullie zo. Maar wat is de reden dat het bij NAC niet lukt om deze groep aan te pakken?
  4. gevegt

    Primera División

    Barcelona is kampioen.
  5. gevegt

    KKD Play-offs 2026

    Zolang Volendam het niet wordt, ben ik tevreden.
  6. gevegt

    Speelronde 33

    Dat groepje NAC verstierders had hun actie dus aangekondigd hoor ik net. Echt, zo'n beetje alle clubs laten het dus nog steeds maar gebeuren.
  7. gevegt

    Primera División

    Dat ook natuurlijk.
  8. gevegt

    Serie A

    Milan kwam nog terug tot 2-3.
  9. gevegt

    Primera División

    Bij elke hoekschop het ventieltje goed leggen en dan steeds een slechte voorzet geven. :rolleyes:
  10. gevegt

    Primera División

    Wel slim, anders had hij al een gele kaart gehad wegens mekkeren.
  11. gevegt

    Primera División

    Ziggo mag ook opflikkeren met zijn QR codes tijdens de wedstrijd.
  12. gevegt

    Primera División

    Bellingham krijgt een tikje tegen zijn lip en stort ter aarde neer alsof zijn hoofd er bijna af ligt.
  13. gevegt

    Primera División

    Ruzie!
  14. gevegt

    Speelronde 33

    Dat laatste zal wel meevallen. Dat NAC nu naar Heerenveen moet mogen ze die 30 supporters aanrekenen.
  15. gevegt

    Serie A

    Atalanta staat met 0-3 voor tegen Milan. Mocht Atalanta winnen houden Roma en Como nog zicht op een CL plek.
  16. gevegt

    Primera División

    Nee dus.
  17. gevegt

    Primera División

    Die extra hoge reclameboarding langs het veld doen pijn aan mijn ogen en zijn tevens hoogst irritant.
  18. gevegt

    PSV-Optimist

    Mooi. Bedankt.
  19. gevegt

    Primera División

    2-0.
  20. gevegt

    Primera División

    Dat was een mooie.
Bovenaan