Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hij gaat daar staan om het de keeper lastiger te maken de bal te vangen. Dat kan ook zonder een overtreding te maken. Zeg maar zoals Bazoer nu deed. In het 5 meter gebied staan en jezelf omdraaien om te kijken naar de bal. Zonder dat je ook maar een lichaamsdeel naar de keeper uitsteekt. Dan is...
Complete onzin. Bazoer rent het 5 metergebied in en voordat ie contact met de keeper kon maken werd ie door dezelfde keeper weggeduwd. Wat doet Bazoer volgens jou wat niet mag? Het 5 metergebied in rennen?
Wat is de regel eigenlijk qua inlopen? Mag je in het 16 meter gebied zijn op het moment dat de penaltynemer schiet? Zo nee dan hoor je hem wel over te nemen.
Schijnbaar ben je bij Baudet alleen een Amsterdammer als je het paspoort hebt om het te bewijzen. Kansloze tweet van hem. Trieste zaak voor die jongen. Hopelijk komt het goed en krijgt ie uiteindelijk zijn paspoort.
Terechte zege voor de Tilburgers. Ajax amper tot uitgespeelde kansen gekomen. Knappe prestatie van Willem II. Hele wedstrijd geprobeerd te voetballen en de opbouw van Ajax te ontregelen.
Almere City FC - TOP Oss 2-0
MVV - Jong FC Utrecht 1-1
Excelsior - NEC 3-2
FC Eindhoven - FC Volendam 1-2
Telstar - NAC Breda 0-2
FC Dordrecht - SC Cambuur 0-4
FC Den Bosch - De Graafschap 1-1
Go Ahead Eagles - Jong PSV 3-1
Maandag
Jong AZ - Helmond Sport 2-0
Jong Ajax- Roda JC Kerkrade 2-2
1) Hoe veel uit ploegen winnen? 4
2) Hoe veel ploegen staan er op 3 gelijke spelen na dit weekend? 4
3) Hoe veel spelers hebben er 8 gescoord na dit weekend? 4
4) Vallen er voor of na de rust meer doelpunten? na rust
5) Scoort Ajax weer minimaal 4 keer? Ja
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ea-sports-haalt-van-basten-uit-fifa-20-na-hitlergroet~af008237/
EA sports doet een gooi naar de mosterd na de maaltijd bokaal.:omg:
Die gaat niet weg. Er wordt van geen enkele kant ook maar enige druk op hem uitgeoefend dat ie weg moet. Het bestuur blijft doodstil, de supporters morren een klein beetje maar maken geen enkel statement dat duidt op dat ze vinden dat ie moet vertrekken. Zelfs de media zijn poeslief hebben...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.