Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wij worden altijd erop gewezen dat de stem binnen moet zijn bij het briefstembureau op de dag van de verkiezingen. Volgens mij duurt het langer vanwege de procedure, ze openen de enveloppen pas na de verkiezingen afgelopen zijn. Dan moeten ze checken dat de stemverklaring (waarin ze zien dat ik...
Late reactie, maar ik heb al een keer 5 of 6 op die manier gestemd (niet alleen TK, ook EP & kiescollege EK). Ik vind het veel beter dan dat grote formulier, met de post ook veel praktischer natuurlijk. Ik zie niet in waarom dit niet gewoon voor iedereen kan.
FVD heeft het ook altijd over hoeveel leden ze hebben. En dat zijn er veel, maar dat zegt dus helemaal niks. FVD is een soort cult, de meesten zullen er volledig in zitten, maar het zal weinig anderen trekken.
Fantastisch gewoon, ik heb de wedstrijd gekeken en Hearts was gewoon ruimschoots de betere ploeg, volledig verdiend. Het gat tussen Hearts en Celtic is nu 8 punten.
Ze zijn (nog) niet failliet hoor, voorlopig blijven ze gewoon voetballen. De meeste clubs in "administration" komen er uiteindelijk weer uit zonder failliet te gaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.