Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
https://www.ad.nl/buitenland/35-doden-door-verdrukking-bij-uitvaart-van-soleimani-in-zijn-oude-woonplaats-kerman~ad8083a8/
Ook de schuld van Trump. Zo zie je maar wat voor nevenschade zo'n afrekening kan hebben.:oops:
Als Everton vandaag niet weet te winnen van Liverpool weet ik het ook niet meer. Een veredeld B- of C-elftal terwijl Everton met de sterkste ploeg speelt.
Leuk dat ze zoveel talenten halen, maar je moet er ook iets mee doen. Het is niet des Real Madrid om volgend jaar of het seizoen er na met 4 Brazilianen en Odegaard van gemiddeld 21 jaar te spelen.
Dat ze er klaar mee zijn geloof ik meteen. Echter zou ik dan meteen actie verwachten. Een Landman heeft gisteren ondanks alles gewoon gegooid en de nummer 4 verslagen. Waarom zou je die moeite doen, om er dan over 3 dagen mee te stoppen? Het is kut geregeld bij de BDO en in huidige vorm bestaan...
Kan mij niet voorstellen dat de stekker tijdens het toernooi uit gaat. Op die berichten van het prijzengeld kwam al nauwelijks reactie vanuit de spelers. Dan zou dat een week later wel tot ontploffing komen?
Slechter dan die 3 kloothommels die John afgelopen zomer gehaald heeft zal ie toch niet zijn? Zeker niet wetende dat Sadilek er uiteindelijk kwam te spelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.