Huntelaar is al bijna gestopt, Brobbey had in de jeugd vooral zijn fysiek mee, maar ik zie in hem vooralsnog geen bovengetalenteerde voetballer. Bovendien loopt zijn contract af en met Raiola als zijn zaakwaarnemer kan ik me voorstellen dat Ajax inschat dat hij niet wil blijven.
Traoré heeft...