Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is een feit dat Pep na Mourinho het meeste geld aan transfersommen heeft uitgegeven. Zo’n 1,4 miljard voor Mourinho tegenover 1,2 miljard voor Pep.
Gaan vast in beroep waarna het met een sisser afloopt. Maar ja, wat moet de op 1 na grootste kooptrainer aller tijden nu? Geen CL kan eventuele transfers dwarsbomen en hij heeft toch wat versbloed nodig gezien het huidige seizoen.
Vrijdag 14 februari:
20.00 uur: Almere City FC - SC Cambuur 2-2
20.00 uur: FC Volendam - Telstar 3-2
20.00 uur: Excelsior - Jong AZ 2-0
20.00 uur: FC Eindhoven - Jong PSV 0-1
20.00 uur: De Graafschap - Roda JC 3-0
20.00 uur: FC Den Bosch - Jong FC Utrecht 3-1
20.00 uur: N.E.C. - Helmond Sport...
Speelronde 23
1. Welke club maakt de meeste goals in deze speelronde? Ajax
2. Welke club staat na deze speelronde op de gevaarlijke 16e plaats? VVV
3. Houdt FC Groningen op bezoek bij Sparta wederom de nul? Nee
4. Wie wint het treffen tussen de kampioenen van 2010 en 2009 (FC Twente - AZ)? AZ...
https://www.ad.nl/binnenland/nu-definitief-marinierskazerne-niet-naar-vlissingen-maar-naar-apeldoorn~a0654e52/
Hadden ze dit ongeveer 8 jaar geleden kunnen bedenken dat Zeeland toch ook wel heel veel nadelen heeft voor een kazerne? Ook mooi dat dan weer een VVD'er uit het kabinet moet roepen...
Hangt er vanaf wat je definieert onder 'herpakt'. Speelt weer wekelijks in de PL, maar is tevens de meest gepasseerde doelman daar. Heeft natuurlijk ook met het niveau van de verdedigers bij Norwich te maken, maar heb nou niet het idee dat ie het heel bijzonder doet.
Dan moet je die halve finale beker weer op zo'n niks tijdstip spelen omdat er tijdens Europese wedstrijden niet gespeeld mag worden van de UEFA. Daar gaat FOX vast moeilijk over doen als zo'n halve finale beker op een dinsdag of woensdag om 18.00 uur gespeeld wordt. Als je om 18.30 uur begint...
https://www.vi.nl/nieuws/clubs-balen-van-geheimzinnigheid-rond-beneliga-onderzoek
Wat een vertrouwen in die rapporten over de BeNeLiga. Ze durven ze niet eens onder alle Eredivisieclubs te verspreiden.
Dat heb ik gemist. Los van het feit dat ik het nogal vreemd zou vinden wanneer je al jaren 1200 uitfans weigert tussen beiden ploegen, dat je dan wel voor een bekerfinale van 2 kanten rond de 15.000 toelaat.
https://www.ad.nl/politiek/forse-rek...aren~af471b7b/
Je verwacht het niet...
Mooi ook hoe ze dan aangeven dat die vergroeningskosten zeker niet 40 tot 50% hoger uitvallen. Hoeveel het dan wel is hebben ze geen flauw benul van. Ze weten alleen dat anderen onzin verkopen, terwijl die toch een...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.