Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En Luis Suarez heeft er in 16 wedstrijden inmiddels 14 gemaakt. Wat een fenomeen is het toch! En wat zal Barça zich achter de oren krabben om hem (gratis) weg te doen.
Dat die gasten op hun 16e Ajax verlaten voor een buitenlandse topploeg zal niet zoveel te maken hebben met het perspectief op een doorbraak, maar gewoon omdat die jongens dat een gave overstap vinden. Leipzig en Dortmund vallen daar tegenwoordig ook onder, mede vanwege hun aantrekkelijke voetbal...
Maar het is toch gewoon duidelijk dat de scholen open pure symboolpolitiek is? Toevallig net na de rellen uit onvrede over de avondklok. Als reactie daarop wordt er maar íets gedaan, want de boodschap die ze erbij vertellen zegt wat anders (namelijk de situatie is ernstig). Plus de timing slaat...
Ja, klopt.
Donis deed het bij Stuttgart erg goed. Mocht hij dat niveau weer halen is dat geen verkeerde aanwinst.
Willem II heeft met Muric een nieuwe keeper. Speelde ook heel even voor NAC.
Het is de volgende ambitieuze club uit Istanbul. Gepromoveerd en staan er wel goed op. Baarden afgelopen zomer/najaar al opzien door half AC Milan en andere Serie A-bekenden op te halen; Biglia, Bertolacci, Borini, Zukanovic, Viviano, Castro.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.