Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag drie nieuwe spelers erbij. Dan moet het wel klaar zijn denk ik.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/4113982/2015/08/05/Feyenoord-jaagt-op-Kramer-Elia-en-Botteghin.dhtml
Als er zoveel wedstrijden niet doorgaan en Feyenoord - FC Utrecht wel dan is dat in het voordeel van deze twee clubs. Waarom dan niet de hele speelronde schrappen?
Feyenoord had op de lulkoek van Krabbendam moeten reageren en vervolgens zijn naam erbij moeten vermelden. Gebeurt twee keer en dan niet meer want niemand neemt dan nog zo'n journalist serieus.
Dat een Lex Immers zaterdagavond in de rust van Feyenoord - Olympiakos ziek naar huis gaat en de volgende ochtend in Antwerpen meedoet aan een darttoernooi. Dat soort acties moet Feyenoord toch ook niet ontgaan of kan dat gewoon? Of zijn de touwtjes zo los gelaten onder GvB?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.