Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ben jij nou een Ajacied of niet? Wat is dit voor psv'ers gejank? Of heb je Bernardo verkering gevraagd? #Niettegelovendit
  2. Abubakari

    Ajax Nieuwstopic

    Vorig seizoen donkergroen, jaar daarvoor zwart met beige elementen.
  3. Abubakari

    Voetballers en hun dubbelgangers

    Kwam ik op mijn weblog tegen.
  4. Abubakari

    Festivals en concerten

    2 juli weer naar Vera (als ik een kaartje weet te scoren).
  5. Abubakari

    Binnenlandse politiek

    :sneaky:
  6. Abubakari

    Ajax Nieuwstopic

    Afkijken bij Forward, dat moet je dus gewoon niet doen. https://www.rtvnoord.nl/nieuws/713299/Nieuw-Ajax-shirt-komt-voormalige-Forward-leden-bekend-voor-Je-reinste-plagiaat
  7. Abubakari

    EURO 2021

    Hou op. Het is zo al erg genoeg. Dat lege stadiionvoetbal in andere landen stilt de honger naar de bal bij mij ook niet. Sterker nog, ik kijk geen eens. Boeit me net genoeg omop teletekst de uitslagen te zien.
  8. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Na und? Volgende week Heidenheim-HSV. Trouwens.
  9. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en bovendien staan we gewoon op een promoplatz, dus wat nou!?
  10. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Nee, ik heb voor de Satékroketten competitie toch een veel betere oplossing bedacht dan waarmee Gudde aan kwam zetten? Maar ga jij volgend jaar maar mooi de Satehkroketzen Locka & Gesund liga opzetten. Ik blijf ver van alles wat Duits is.
  11. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Nog een ronde of 8/9/10 in Italie, Engeland, Spanje. Daar kunnen we nog wel een mooi toernooi van maken bij genoeg animo. Bij niet genoeg animo trouwens ook wel.
  12. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    HSV gewoon gewonnen hoor, hater.
  13. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Vanaf volgend weekend is het over met de Bundesliga, 0 Bundesliga wedstrijden. Nichts, nada, noppesch, weg met de Bundesliga! Nog maar 3 ronden, dat schiet aardig op. We kunnen na de competitie nog wel een toernooitje doen, zat wedstrijden. En toch nog een punt. Balen, had me (vrijwel) veilig...
  14. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Schalke heeft al 450 jaar niet meer gewonnen, als ze van Leverkusen verliezen (en dat zou logisch zijn) win ik van Vitesse. Kijk ik hoeveel het staat... Ja hoor, 1-0 voor Schalke. Doodmoe word ik van die kutbundesliga.
  15. Abubakari

    Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

    Dat zeg ik, het komt niet sterk over als je maar lukraak iets post zonder te weten hoe of wat.
  16. Abubakari

    Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

    Het kan natuurlijk ook zijn dat het echt niet door de beugel kon. Dus of je weet wat ze heeft gepost of het is een slecht voorbeeld.
  17. Abubakari

    Tv-topic

    Jij ook bedankt vriend. (y)
  18. Abubakari

    Tv-topic

    Het is niet slecht, eerste 4 afleveringen vond ik zelfs zeer te gek. Daarna werd het minder vond ik.
  19. Abubakari

    Tv-topic

    Doordat die op mijn lijst met te kijken stond, jij zei dat het meesterlijk was, ik vond het wel okay, maar soms wat te sentimenteel en ongeloofwaardig, maar over het geheel best aardig. Hoezo? White lines trouwens al gezien? Begon goed, maar verzandde daarna in veel te veel soap achtig gedoe...
  20. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Volgende week maar eens geen enkele wedstrijd uit die rare Bundesliga, ik ben er ook wel aardig klaar mee. De kkd is nog makkelijker te voorspellen.
Bovenaan