Ik denk dat Gakpo juist beter wel kan vertrekken. Die gaat in de Eredivisie niet zo veel meer bijleren. Dat ie het tegen Excelsior, Emmen, Vitesse kan geloof ik wel. Kan ie het wekelijks tegen Everton, Fulham, West Ham, etc.? Ik denk niet dat als hij nog een jaar Eredivisie speelt dat hij veel...