Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In de loop der tijden en forum wisselingen zijn er niet zoveel eindstanden meer, dus geen idee of je ooit in het linkerrijtje bent geëindigd, maar vast wel.
2x van gevegt verliezen lijkt mij ook een reden om te stoppen. Of om door te gaan en revanche te nemen zodat je de schande uit kan wissen.
Ja, die dekselse Lanjouw, daar moest je voor oppassen. bqandy zegt altijd dat BQ1887 ook heus wel goede bekerjaren heeft gekend. Nou ja, dat zal dan wel. :sneaky:
Nou Maasveld, daar is ie dan, de Gouden Schoen voor de Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie Topscorer 2020.
Gefeliciteerd. En bij het zoeken naar een Gouden Schoen kwam ik je kampioensschaal ook nog tegen, dus nu hebben we alle schalen weer compleet.
De Topschuttersgalerij
TOPSCORER...
Mwoah, PSV eindigt al 12 jaar onderaan in dit spel. Zal komend seizoen ook niet veranderen, wie jer ook neer zet, PSV is doomed.
Ik ga even een gouden schoen poetsen.
Niet te geloven, qua doelpunten ben ik in de buitenlandse weken gewoon vierde. Maar ik sta op plek 21. Niet meer dan terecht dat ik er in gebleven ben dus. 🤨
Toch wel mooi dat ik nummer 14 ben. 😃
Unregistere gefeliciteerd en ik zie dat dat puntje waarmee ik me vorige week safe speelde een heel duur punt blijkt nu de 3 onder me allemaal hebben gewonnen.
Met de hakken over de sloot. 😅
Mogen de promovendi (ook de felicitaties) kiezen uit Willem II...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.