Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sterker nog, Louis van Gaal sluit een rentree als bondscoach van het Nederlands elftal niet uit. Mocht de KNVB hem benaderen,
dan gaat hij nadenken over dat verzoek. Dat liet Van Gaal aan de NOS weten.
Ik las dat als Donny weg zou gaan Ajax de transfermarkt op gaat.
Aan de reacties van Satyr en ALenstra te lezen is de vorm van Heerenveen overgeslagen op de fans. Donny niet goed genoeg voor Man Utd, yeah right. Eerder andersom.
Op een bijveld waar normaal gesproken (vooral) rugby wordt gespeeld, geen idee waarom er niet op het kunstgrasveld gespeeld werd waar normaal gesproken gebruik van gemaakt wordt (of gewoon op het uitstekende natuurgrasveld van GRC) zag ik vanmiddag de stadsderby GRC (1F) - GVAV Rapiditas (2L)...
Oh, die had ik niet gezien, SanMark heb ik een tijdje terug op negeer gezet vanwege dat vele politieke gezeur in veel topics en dan zie je ook gewoon helemaal niks meer van iemand.:)
Maar Montpellier is okay.
Aduard ligt in Groningen, randstad-oen.
Dat die onnozele gevegt dat niet weet okay, maar een Ajacied die fouten maakt, je kunt wel zien dat je uit een Feyenoord regio komt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.