Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoeft ook niet, maar je hoeft niet telkens eerst naar de studio te gaan om de situatie uitgebreid te schetsen. Maar ach, het is wel leuke televisie als je de tussenstanden niet live volgt via internet.
Slecht ingeschoten door El Khayati zeg.
Natuurlijk moeten ze Koeman en dankbaar zijn. Vorige zomer was er niets goed bij de club en nu zou Koeman het niet goed doen omdat hij geen kampioen wordt. Ach, die Spaanse sportkrantjes moeten ook dagelijks gevuld worden.
Ondertussen zette Atletico een belangrijke stap richting de titel. Het...
Zonde voor Koeman. Maar van mij mag Atletico het worden.
Betis speelde trouwens bijna voor de 7e keer op rij gelijk, totdat Borja Iglesias vlak voor tijd een rebound na een vrije trap binnen de 16 raak schoot.
Dat waren wel indrukwekkende beelden inderdaad.
Wat ik trouwens mis in de berichtgeving over Israël is het feit dat de topper in de Israëlische competitie tussen het Maccabi Tel-Aviv van trainer Patrick van Leeuwen tegen koploper Maccabi Haifa eindigde in een 2-2 gelijkspel, waar Tjaronn Chery...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.