Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
https://www.telegraaf.nl/sport/266293488/trainer-over-eigen-spelers-kan-ze-niet-doodschieten-want-dan-kom-ik-spelers-tekort
De trainer van Gent heeft nog wel over sancties nagedacht, maar aan zijn voorkeurssanctie kleven ook weer nadelen.
Je bent waarschijnlijk straks met 4 clubs aan het overwinteren in Europa. Dat lijkt mij gewoon prima. Het is geen topseizoen nee, maar stel dat je na de winter met 3 clubs in de EL en 1 club in de Perenliga (Of 2 om 2) uitkomt dan zakt er niemand echt door het ijs volgens mij. Dan presteer je...
Sanchez ook prima gespeeld, want die brengt iets extra’s. Wijndal komt er niet in, want hij heeft 5 weken geen minuten gemaakt. Volgende week heeft ie 6 weken geen minuten gemaakt met die logica…
Ik zal wel te simpel denken om dan Youri Regeer te brengen als er een rechtsback uitgaat.
Hebben we al een record aantal gele kaarten voor Ajax in een CL-wedstrijd?
Ik snap ook zeker dat het nog niet staat hoor. Echter werd ook een Frank de Boer met minder materiaal niet zo te kijk gezet. Een Bassey zie ik als onze beste linker centrale verdediger, dus die schrijf ik zeker niet af. Sanchez ook niet hoor. Alleen werd er zo veel geroepen over een Rensch en...
Aanvallend een prima koppeltje inderdaad, al hield het bij Wijndal verdedigend ook niet over om het mild te zeggen. Echter doet het dat met Blind ook niet. Wellicht dat Bassey en Wijndal elkaar wat beter ondersteunen dan Bassey en Blind.
Hij zit nu voor de 3e wedstrijd op rij op de bank. Dan kun je spelen volgens mij. Ja hij heeft geen wedstrijdritme, maar die gaat hij ook niet krijgen als je hem op de bank laat zitten.
Geld maakt lui. In plaats van Bassey had je ook die Hancko kunnen krijgen. Die is niet perse minder of zo. Ze hadden 1 spits als optie en voor de rest hebben ze niet gekeken. Bergwijn moest ook komen. Hadden ze ook geen andere spelers voor die ook maar een overweging waren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.