Voorjaarsmarathons zijn sowieso ook wat risicovoller. De hele voorbereiding is het relatief fris, wanneer je dan opeens moet gaan lopen in temperaturen van 20+ graden is je lichaam daar niet aan gewend. Ik ben blij dat het bij ons altijd in het 3de of 4de weekend van maart is, dan is de kans...