Ja, dat is altijd wel een grappige reflex. Alsof elke speler in de topklasse een postbode of bollenpeller is, die zestig uur per week werkt en met een boterham in de vuist snel naar de training fietst. En bovendien hebben de meeste spelers van FC Den Bosch waarschijnlijk ook niet veel meer dan...