Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit gaat PSV niet volhouden. Tottenham krijgt teveel ruimte om te combineren. Tweede bal wordt niet gewonnen. Er wordt te gehaast gevoetbald en er is geen rust bij balbezit. Dat Tottenham nog niet voorstaat heeft ook met Zoet te maken.
PSV heeft gisteren mede dankzij Vitesse maar met 1-0 gewonnen. Ik denk dat als Vitesse met 11 spelers had blijven spelen, PSV met meer had gewonnen.
Vanaf minuut 16 speelde PSV weer onzorgvuldig, maar gelukkig hebben we gewonnen.
De rode kaart was terecht en de scheids was weer dramatisch slecht.
Logisch dat PSV het moeilijk gaat krijgen tegen Vitesse. Ze zijn al met de wedstrijd op dinsdag bezig. Aan de andere kant hoop ik dat ze tot op het bot zijn gemotiveerd en Vitesse van de mat spelen.
Valt over te twisten. Echter, de elf die gestart zijn, zijn ook niet op elkaar ingespeeld. De normale eerste elf wel + degene die invallen. Die zijn wel ingespeeld. De rest valt nooit in.
Tottenham was gewoon beter dan PSV, maar gelukkig heeft PSV een punt weten te behalen. Ik vond de instelling cq beleving van de spelers niet echt best. Was de minste van de drie wedstrijden tot nu toe in de CL. Moet veel gebeuren, maar verwacht niet dat PSV plaats 3 haalt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.