Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ronald meerdere malen min of meer neerzetten als pedofiel is ook niet erg netjes, misschien kun je dat in het vervolg achterwege laten, tenzij je er bewijs voor hebt.
Vreselijke nickname inderdaad, neem aan dat ie alleen daarom al een ip ban heeft gekregen.
Ik vond de beelden ook niet erg duidelijk, maar Berghuis had het er na afloop ook over dat je die eerste twee kunt geven.
Wat een zwabegas dat ze een scheids die tegen Feyenoord fluit in EC wedstrijd aan Ajax koppelen, om over de rest van de krankzinnigheid nog maar te zwijgen. Laat het bij...
Ik heb de samenvatting vannacht gezien, die eerste twee kun je geven. Al gaan die Oostenrijkers wel erg gewillig naar het gras, maar het zou prima kunnen dat ze op hun hakken gelopen worden door de verdediger die vlak achter ze loopt. Die penalty voor Feyenoord had ie dan ook moeten geven en die...
Nee, maar ik denk dat de scheids ofwel heel slecht is of dat de UEFA Feyenoord liever kwijt is, al heeft dat in een seizoen zonder publiek ook geen zin.
1) Hoeveel clubs blijven ongeslagen? 3
2) Hoeveel clubs blijven zonder overwinning? 3
3) Wie wint de oostelijke derby tussen FC Twente-PEC Zwolle? Twente
4) Welke ploeg staat op plek 15? ADO
5) Hoeveel spelers hebben er na deze ronde 5 gescoord? 4
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.