Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ach sommigen zijn nu eenmaal sneller het pispaaltje dan anderen. Als je Malacia neerzet gaat zal het ook niet compleet misgaan of meteen 10x beter gaan. Het maakt allemaal niet zo veel uit. Voor mijn gevoel klopt het tactisch en qua energie dat in de wedstrijd wordt gelegd niet. Tel daarbij op...
https://nos.nl/artikel/2454572-onlangs-gestopte-wielrenner-rebellin-51-overleden-na-aanrijding-vrachtwagen
Davide Rebbelin. Enkele weken geleden definitief gestopt als prof. R.I.P.
https://www.ad.nl/wk-voetbal/louis-van-gaal-zorgt-met-niet-wissel-xavi-simons-voor-lege-bankrekening-twitteraar~a66d19f0/
Gaat dus niet het volledige bedrag storten. Dan is zo'n troll account plotseling niet meer om te lachen.:(
Als iemand verdienstelijk speelt en er genoeg spelers een lager niveau halen is het gek om hem er uit te pikken alsof hij het slechtste is wat Oranje kan overkomen. Los van dat Klaassen op dit niveau gewoon nuttig is. Als je tegen de Englands, Argentinie, Spanje van deze wereld moet spelen zou...
Van Gaal prikkelt gewoon Xavi Simons en brengt hem in de 1/8 finale waarin hij het verschil maakt. Een topcoach als Louis doet dit allemaal met een reden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.